Kalite Yönetimi
Alter’in hizmet sunarken benimsediği temel politika, ulusal ve uluslararası kalite norm ve standartlara uyulması ve bu duyarlılığın işverenler, ortaklar (*) ve tedarikçilerle paylaşılmasıdır.
Temel ilkelerimiz:
- EN ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi gereksinimlerine uyum,
- Etkin hizmet sonucu tam müşteri memnuniyeti,
- kurum İşverenler, ortaklar ve tedarikçiler arasında hızlı bilgi alışverişi,
- Bireysel düzeyde yetki ve sorumlulkların etkin bir biçimde atanması,
- Bireysel ve kurumsal seviyede bilgi birikimi ve bilgi paylaşımına özen gösterilmesi ve bu felsefenin işverenler, ortaklar ve tedarikçilere de iletilmesi,
- Güvenlik, kamu sağlığı ve çevre kurallarına sıkı sıkıya uyulması,
- Doğal kaynakların en iyi biçimde kullanılması,
- En az atık üreten ve en fazla enerji tasarrufu sağlayan teknolojilerin tercih edilmesi.